تخت برقی بیمارستانی یا تخت الکترونیکی جزئی از تجهیزات مهم در مراکز درمانی معتبر و درمانگاه های استاندارد محسوب می شود. اگر به تازگی به فکر فراهم کردن تجهیزات پزشکی مناسب برای مرکز درمانی خود هستید، داشتن تخت الکترونیکی در انواع مختلف یکی از فاکتورهای اساسی است. چرا که این نوع تخت برقی بیمارستانی در کنار راحتی فرد، راحتی پرستاران و پزشکان را نیز فراهم می کنند.

بعد از انتخاب تخت بیمارستانی برقی مناسب بایستی فوم یا تشک مناسب تخت انتخاب شده را نیز تهیه کنید. تمام اطلاعات لازم در ارتباط با تخت برقی بیمار را در این مطلب بیان خواهیم کرد. در ادامه با تیم خاکباز تجهیز صدرا همراه باشید. هم چنین پیشنهاد می شود برای ثبت سفارش و اطلاع دقیق از قیمت تخت برقی خانگی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. هم چنین اگر علاقه مند به خرید تخت بیمار در انواع مختلف هستید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تخت برقی چیست؟

تخت ها برای این که شخص در یک حالت ایستا قرار نگیرد و از فشار بر روی یک قسمت جلوگیری شود، باید تغییر زاویه دهند. در کل دو نوع تخت دستی و الکترونیکی وجود دارد. تخت های دستی یا معمولی برای تغییر زاویه ی سر و پای فرد از اهرم و به صورت دستی تنظیم می شوند. ولی ارتفاع تخت در بسیاری از مدل های آن ها ایستا و ثابت است.

اما تخت برقی بیمار برای هر بیماری به صورت اتوماتیک و دلخواه ارتفاع تخت و زاویه ی قرار گیری سر و پای فرد تنظیم می شود. در حالت کلی به جای سرمایه گذاری برای دکور مناسب و تمیز، تخت بیمارستانی برقی مناسب و مرغوب را از مرجعی معتبر مثل شرکت خاکباز تجهیز صدرا تهیه کنید. چرا که راحتی و آسوده خاطری بیماران مهم تر از زیبایی ظاهری است. اگر به خرید صندلی برقی نیز علاقه مند هستید تنها کافی است بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

قیمت تخت برقی بیمارستانی

قیمت تخت برقی بیمارستانی در طول سال همیشه در خال تغییر است. با اینحال سعی کرده ایم که همیشه بهترین قیمت را به مشتریانمان ارائه دهیم. اگر قصد خرید و اطلاع دقیق از قیمت  این محصول را دارید میتوانید با شماره هایی که در پایین صفحه آمده است.

جهت استعلام قیمت تخت بیمارستانی برقی:  09123784275

انواع تخت بیمارستانی برقی

انواع تخت برقی در اکثر بخش های مختلف اعم از تخت برقی زیبایی، تخت بستری، تخت برقی ژنیکولوژی، تخت برقی خانگی و… استفاده می شود. تخت های بستری به سه دسته ی زیر تقسیم بندی می شوند که هر یک از آنها کاربرد و کارایی مشخصی دارند.

تخت برقی خانگی

از تخت برقی بیمارستانی می توان برای استفاده در منزل نیز بهره برد. چند نمونه از مزایا و ویژگی های مهم تخت برقی خانگی را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

  • یکی از اصلی ترین مزیت های تخت برقی خانگی ایمنی آن است.
  • چرخ های این تخت دارای قفل های با کیفیتی هستند که به راحتی میتوان آن را باز و بسته کرد.
  • به هنگام حرکت دادن این تخت ها به راحتی میتوان قفل آن را باز کرد و در هنگام استراحت قفل آن را بست تا تخت حرکت نکند و امنیت بیمار تامین شود.
  • امنیت تخت برقی با ریل ها و حفاظ جانبی کامل میشود.
  • همچنین اکثر تخت های برقی امکان تغییر ارتفاع را نیز دارند که در انتقال فرد به ویلچر و یا سایر وسایل حرکتی مشکلی به وجود نمی آورد.
  • در تخت برقی خانگی به دلیل نداشتن چرخ و محافظ کناری حمل و نقل فرد بسیار سخت شده و امنیت شخص پایین تر است.
  • تخت برقی امکان تغییر زاویه داشته که این مزیت باعث تطبیق فرد با تخت میشود.
  • چون برای خوردن و آشامیدن به میز نیازداریم این استفاده ازمیزغذاخوری بر روی این نوع تخت برقی بیمارستانی بسیار آسان تر می‌باشد.
  • همراهان و پرستارها نیز در حمل و نقل و نگهداری از بیمار در استفاده از تخت برقی بیمار کار آسان تری دارند.
  • در کل استفاده از تخت های برقی برای افرادی که باید تحت نظر باشند بسیار ضروری است.
  • قیمت تخت برقی بیمار خانگی  با توجه به مزیت های فوق العاده ای که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد
  • جهت استعلام قیمت تخت برقی خانگی تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید
  •  تخت برقی تک شکن

تخت برقی تک شکن به عنوان ساده ترین تخت برقی بیمارستانی در مراکز درمان مورد استفاده هستند. تخت برقی تک شکن همانطور که از نامشان پیداست تنها از یک جهت یعنی تنها قسمت سر بیمار قابل تنظیم هستند.

خرید-تخت-تک-شکن-برقی

  •  تخت دو شکن برقی

تخت دو شکن برقی علاوه بر تنظیم شدن سر، قسمت پای فرد هم تنظیم می شود، تا راحتی بیشتر را برای بیماران فراهم کنند. این قابلیت باعث می شود که به نسبت آیرودینامیک هر فرد تخت الکترونیکی تغییر حالت دهد. تخت دو شکن برقی از پر فروش ترین تخت های بازار است.

خرید-تخت-دوشکن-برقی

این محصول علاوه بر سر و پای فرد، میان تنه ی او را هم می تواند با زاویه ی دلخواه بیمار و پزشک تنظیم کنند. اکثر تخت های برقی موجود در مراکز درمانی معتبر از این محصول استفاده میکنند.

تخت سه شکن برقی

  •   تخت چهار شکن برقی

تخت چهارشکن برقی قابلیت تبدیل شدن به صندلی را نیز دارند. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید. تخت های برقی چهار شکن با یک بار هزینه تمامی نیاز های یک فرد را بری بستری شدن به مدت طولانی را فراهم می کند. چرا که این نوع از تخت برقی بیمارستانی می تواند در تمامی زوایا شخص را جا به جا کند تا بهترین زاویه برای راحتی هر فرد حفظ شود. تخت برقی خانگی با توجه به کاربرد مد نظر شما می تواند هر تعداد شکنی داشته باشد البته توجه داشته باشید که قیمت تخت برقی خانگی به مدل و تعداد شکن های آن بستگی دارد. بنابراین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید

خرید-تخت-چهارشکن-برقی

از این نوع تخت برقی بیمارستانی در مراکز درمانی زنان و زایمان و در بخش ماما ها استفاده می شود. مکانیزم ساخت تخت الکترونیکی ژنیکولوژی بر اساس راحتی فرد و پزشک در فرایند معاینات می باشد. ریشه کلمه ی ژنیکولوژی به اوار گذشته برمیگردد که ژنیکو به معنای علم و لوژی به معنای زن می باشد. یکی از گرایش های علمی هم از این نام یعنی علم زنان بهره برده اند.

تخت اتوماتیک که برای مراکز زیبایی استفاده میشود در بازار 3 تا 4 موتوره عرضه می شود. و در اصل با نام تخت برقی کاشت مو و زیبایی در بازار شناخته می شوند. این نوع از تخت برقی بیمارستانی همراه با ترالی زیبایی مکمل خوبی برای گرفتن بهترین نتیجه برای پزشک و بیمار هستند. پس بایستی بهترین زاویه سر و پا را برای بیمار فراهم کنیم. تخت برقی زیبایی به کمک موتور های الکتریکی خود این کار را برای ما به کمترین زحمت و تنها با فشردن یک دکمه انجام می دهد.

جهت استعلام قیمت تخت برقی بیمارستانی:  09123784275

فاکتور های مهم در خرید تخت بیمارستانی برقی مناسب

خرید تخت برقی بیمارستانی در فروشگاه خاکباز صدرا به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. به دلیل این که تمامی محصولات خاکباز صدرا به صورت مستقیم از تولیدی به دست شما میرسد این اطمینان را به شما میدهیم که خرید تخت بیمار برقی از فروشگاه ما راحت ترین و ارزان ترین خرید شما خواهد بود. برای خرید مناسب تر تخت های برقی چند فاکتور بسیار مهم مطرح است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم تا خرید مطمئن تری را تجربه کنید.

  • نیاز سنجی تخت بیمار برقی:

تخت برقی بیمارستانی می تواند دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و مشخصات متفاوت باشد، همچون بخش های قابل تنظیم سر و پا، ریل های جانبی تخت و … باید قبل از اقدام به خرید تخت برقی در نظر بگیرید که کدام ویژگی ها برای نیاز های خاص شما مفید تر هستند و اطمینان حاصل فرمایید که تختی که خریداری می کنید همه ی ویژگی های مورد نیاز شما را دارا می باشد. در صورتی که قصد خرید یک تخت مناسب برای منزل را دارید می توانید مدل تخت برقی خانگی را تهیه نمایید. به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود حتما از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران فروش ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین نوع محصول را خریداری نمایید. 

توجه به جنس چرخ ها و جنس بدنه تخت برقی بیمار:

مهم ترین فاکتور در انتخاب تخت برقی بیمار توجه به همین مساله می باشد. بدنه ی تخت برقی باید از استحکام بالا برخوردار باشد. به همین دلیل اغلب فلزی و شکن ها از جنس ABS یا فایبرگلاس ساخته می شوند. ABS یک پلیمر یا پلاستیک نفتی است که در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است. همچنین به راحتی قابل شستشو می باشند. چرخ های تخت های الکترونیکی  نیز بایستی ارتفاع 5 الی 15 سانتی متری و عرض 2 الی 5 سانتی متری داشته باشند. تا استحکام لازمه و اطمینان خاطر را به بیمار القا کنند.

ابعاد و ظرفیت وزنی تخت بیمارستانی برقی:

تخت های بیمارستانی برقی در اندازه های مختلفی تولید می شوند، مطمئن شوید تختی که انتخاب می کنید به راحتی در فضای اتاق قرار می گیرد و امکان دسترسی و حرکت آسان را فراهم می کند. مخصوصا اگر قصد خرید تخت برقی برای منزل را دارید حتما به اندازه فضای خود و ابعاد تخت توجه ویژه داشته باشید. نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید قطعا ظرفیت وزنی تخت است. تخت‌های  برقی برای تحمل ظرفیت‌های وزنی مختلف طراحی شده‌اند، بنابراین انتخاب تختی که بتواند وزن فردی را که قرار است از آن استفاده کند با خیال راحت در خود جای دهد بسیار مهم است. 

امکانات فرعی تخت بیمار برقی:

برای هر تخت بیمارستانی برقی بایستی سبد، بد ساید یا نرده های نگهدارنده  متحرک، جای سرم، پله های کوچک متحرک و … فراهم شده باشد. رنگ بدنه ی تخت برقی نیز بایستی الکترواستاتیک باشد تا به راحتی بدنه نیز قابل شستشو باشد. تخت برقی بیمارستانی از پر فروش ترین تخت بیمارستانی های موجود در بازار است. کارایی، قیمت مناسب و کیفیت بالا از ویژگی های تموم محصولات فروشگاه ما است که تخت برقی نیز از این ویژگی ها برخوردار است.

کاربرد تخت برقی بیمار

تخت بیمارستانی برقی از سری تخت هایی است که استفاده بسیاری در صنعت هتلینگ  دارد. انواع تخت برقی از جمله تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک  در سایز ها و جنس های مختلف برای استفاده در مکان های مانند مطب ها، بیمارستان ها و سایر مراکز درمان در فروشگاه خاکباز صدرا موجود است. قیمت تخت برقی در انواع مختلف آن با توجه به مزیت های فوق العاده ای که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

خرید تخت بیمارستانی برقی از نمایندگی های مجاز

یکی از مهم ترین مراحل در فرایند خرید تخت بیمارستانی برقی مناسب، انتخاب مرجعی معتبر می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی خاکباز صدرا با پیشینه  درخشان و به کمک متخصصین خود می تواند انتخاب مناسب شما باشد. شما می توانید با متخصصین مجرب ما تماس بگیرید. تا از مشاوره رایگان و تجربه ی خریدی به یاد ماندنی بهره مند شوید. از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید صمیمانه متشکریم. شما می توانید با مراجعه به لیست محصولات، محصول مناسب خود را بیابید. در صورت وجود هر گونه سوال آن را با تیم خاکباز تجهیز صدرا در میان بگزارید.

معرفی تخت بیمارستانی برقی

تخت های برقی دارای چرخ و بدنه ای با استحکام بالاتر است و امکان تغییر زاویه در سر ، پا و یا قسمت میانی بدن را ممکن میسازد .

انواع تخت برقی

·        تک شکن

·         دو شکن

·         سه شکن

·         چهار شکن

·          ژنیکولوژی

·          زیبایی

·         تخت برقی خانگی

فاکتور های مهم در خرید تخت برقی بیمارستانی

·        نیاز سنجی

·        جنس چرخ

·        جنس بدنه

·        قابل شستو شو بودن تخت برقی بیمارستانی

انواع تخت برقی بیمارستانی به چهار مدل پر طرفدار تخت برقی تک شکن، دو شکن، سه شکن و چهار شکن تقسیم می شود.تمامی انواع این محصول در فروشگاه خاکبازصدرا به فروش می رسد

برای اطلاع دقیق از قیمت روز انواع تخت های برقی تنها کافی است با شماره ی 09123784275 تماس حاصل فرمایید.