خرید ، مشخصات و قیمت تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی یکی از مهم‌ترین محصولات هتلینگ بیمارستانی است که با توجه به کاربردهای فراوانی که می‌تواند داشته باشد انواع مختلفی نیز از آن تولید شده است. برای خرید تخت بیمارستانی عمدتا با دو نوع برقی یا الکترونیکی مواجه خواهید شد اما این تنها معیار دسته بندی این تخت ها نمی‌باشد. 

از آن جا که قسمت های مختلف یک بیمارستان یا مطب ویژگی های مختلفی را نیز دارند و بیماران در هر کدام از این بخش ها با شرایط متفاوتی روبرو هستند، تخت های بیمارستانی نیز به توجه به آن نیاز ها طراحی و تولید می‌شوند. برای مثال، تخت بستری، تخت اورژانس، تخت ریکاوری، تخت ژنیکولوژی، تخت همراه بیمار، صندلی خونگیری تخت شو و تخت معاینه از انواع این تخت ها می‌باشند.

این نیاز های مختلف و همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تکنولوژی‌های روز در تخت ها باعث شده است که تخت های از پیش آماده ی ساده جوابگوی نیازهای جدید بیمارستانی نباشند و نیاز به یک تولید کننده تخت بیمارستانی با توجه به متدهای روز دنیا وجود دارد.

شرکت تولیدی خاکباز صدرا، با بیش از ۴۰ سال سابقه در تولید انواع تخت بیمارستانی و ترالی های بیمارستانی با متد و نیاز های روز به یکی از اصلی ترین مراکز فروش تخت ها و محصولات هتلینگ بیمارستانی تبدیل شده است. تخت های ساخته شده توسط این شرکت با بهترین کیفیت دارای ضمانت و گارانتی معتبر می باشند و شما می‌توانید با شماره های تماس که در سایت خاکباز صدرا قرار گرفته اند با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید و تخت های مورد نیاز بیمارستان یا مطب خود را سفارش دهید.

✅ برای گرفتن مشاوره جهت خرید یا استعلام قیمت این محصولات می‌توانید با این شماره تماس حاصل نمایید: 09123784275

خرید تخت بیمارستانی

خرید تخت بیمارستانی

خرید تخت بیمارستانی از فروشگاه خاکباز صدرا هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. کافیست قبل از خرید انواع تخت بیمارستانی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا با کسب اطلاعات از کارشناسان ما بهترین محصول را انتخاب کنید. 

چون ما در خاکباز صدرا خود تولید کننده می‌باشیم می‌توانیم انواع تخت را با کم‌ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت تولید کنیم. این موضوع ما را از دیگر فروشندگان و پخش کنندگان متمایز می‌کند. به همین علت توصیه می‌کنیم تا با خرید از ما و یا دیگر تولید کنندگان بومی، علاوه بر حمایت از تولید داخلی با صرف هزینه کمتر به این معامله‌ی دو سر برد اقدام بورزید.

✅ برای خرید تخت بیمارستانی می‌توانید همین حالا با این شماره تماس بگیرید: 09123784275

نکات مهم پیش از خرید تخت بیمارستانی

از مواردی که باید قبل از خرید تخت بیمارستانی به آن توجه نمایید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در خرید یک تخت بیمارستانی مناسب حتما به بد ساید آن یا حفاظ توجه داشته باشید. حفاظ ها می بایست از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد تا اگر بیمار قصد غلت زدن را داشت از افتادن بیمار جلوگیری کند و وزن آن را به خوبی تحمل نماید. نکته دیگر ارتفاع حفاظ تخت است. به دلیل استفاده بیماران از تشک مواج معمولا، معمولا بیمار از حد معمول بالا تر از تخت قرار می گیرد بنابراین باید ارتفاع حفاظ به صورتی باشد که مانع از افتادن بیماران شود. 
  • برخی از انواع تخت ها از ریل های جانبی برخوردار هستند. در صورتی که ریل های جانبی قابل جداسازی نباشند در جابجایی تخت محدودیت هایی ایجاد می شود. بنابراین تخت هایی که از ریل های جانبی قابل تغییر برخوردار هستند یکی از بهترین نمونه ها محسوب خواهند شد.
  • از موراد مهم دیگر می توان به انواع مدل های تخت اشاره کرد. تخت ها انواع مختلفی دارند که شامل تخت های مکانیکی، نیمه برقی و تمام برقی می باشند. تخت های مکانیکی کم هزینه ترین انواع این محصول به حساب می آیند ، اما نیاز به تنظیم دستی دارند، در حالی که تخت های نیمه برقی دارای قسمت سر و پا برقی هستند اما آنها نیز تنظیم ارتفاع دستی دارند. بنابراین تخت های تمام برقی بیشترین راحتی را ارائه می دهند و پر طرفدار تر هستند.
  • اندازه و ظرفیت وزن تخت بیمارستانی نیز از دیگر مواردی هست که باید به آن توجه نمایید. این تخت ها در اندازه ها و ظرفیت های وزنی متفاوتی تولید می شوند. هنگام انتخاب تخت، قد و وزن بیمار را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که تخت می تواند نیازهای او را برآورده کند.
آیا ابعاد تخت بیمارستان در راحتی بیماران تاثیر دارد؟

خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک

با توجه به این موضوع که بیماران زمان بسیار زیادی را در تخت سپری می کنند بنابراین طراحی آنها بسیار مهم است که احساس راحتی را به فرد القا کند. یکی از مهم ترین قسمت های طراحی قطعا ابعاد استاندارد می باشد. ابعاد تخت بیمارستانی بر اساس استاندارد های وزارت بهداشت تعیین می شود. البته باید در نظر داشت که برخی از مواقع با توجه به سفارش فرد یا برخی از مراکز درمانی می توان ابعاد مختلف دیگری نیز تولید کرد.

بهتر است قبل از خرید هر گونه تخت با ابعاد آن آشنا شوید. معمولا ابعاد تخت های ساده به این صورت است که ابعاد بیرونی آن 220 سانتی متر و عرض 110 سانتی متری دارد. ابعاد داخلی آن نیز طول 200 و عرض 90 سانتی متر است. در ارتباط با ارتفاع آنها نیز می توان گفت که در نوع پایه ثابت آن معمولا 75 سانتی متر و در مدل هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد از 38 سانتی متر تا 100 سانتی متر متغیر است.  

مزایای خرید تخت بیمارستانی مناسب

  • ضد عفونی کردن این تخت ها در مقایسه با تخت های خانگی بسیار راحت تر است.
  • این تخت‌ها قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.
  • طول عمر این وسیله نسبت به تخت های معمولی بیشتر است
  • تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک یکی از انواع پر طرفدار این محصول می باشد که راحتی زیادی برای بیمار به ارمغان می اورد
  • ابعاد تخت بیمارستان به طوری در نظر گرفته میشود که بیمار احساس راحتی در حال استراحت داشته باشد.

انواع تخت بیمارستانی

خاکباز صدرا فروش تخت را در انواع مختلف انجام می دهد. شما با توجه به کاربردی که مدنظر دارید می توانید به انتخاب انواع تخت بیمارستانی مناسب با نیاز خود اقدام فرمایید. در ادامه مطلب شما را با  بهترین مدل های تخت آشنا خواهیم کرد.

تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک

قیمت تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک

تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک از جدید ترین نوع این محصول در بازار است که میتوانید آن را با قیمت مستقیم از تولید کننده خریداری فرمایید. تخت تمام اتوماتیک جزئی از تخت های 4 شکن بوده و تمامی قطعاتی که در آن به کار رفته است با بالاترین کیفیت تولید میشود. از مهترین ویژگی های این تخت میتوان به امکان تغییر شیب متناسب با حالت بیمار اشاره کرد. امکان تغییر ارتفاع و طول عمر بسیار بالا از ویژگی های مهم مدل اتوماتیک به حساب می آید. با استفاده مناسب از آن می توان تا حد قابل توجهی به طول عمر آن اضافه کرد.

جهت استعلام قیمت تخت تمام اتوماتیک: 09123784275

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که ویژگی های تخت های بیمارستانی تمام اتوماتیک چه هستند؟ 

ویژگی تخت بیمارستانی اتوماتیک

تخت بیمارستانی اتوماتیک همانگونه که از نام آن پیدا است تختی است چند شکن و الکترونیک که می‌تواند صرفا با کنترلر تخت پارامتر های مختلف آن را تنظیم کرد. از ویژگی های این تخت ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع کلی تخت
  • قابلیت تنظیم زاویه تکیه گاه یا سری تخت
  • دارای ریل و حفاظ کناری با قابلیت باز و بسته شدن
  • قابلیت تنظیم زاویه قسمت پایینی تخت یا پای تخت برای راحتی پا

طبیعتا این تخت ها به دلیل تمام اتوماتیک بودن قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. اما، توجه کنید که راحتی بیمار که شرایط سخت و بعضا دردناک عمل ها و پروسه های درمانی را تجربه کرده است بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

🏥✅ شما می‌توانید برای خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک اعم از سه شکن و چهار شکن با این شماره تماس بگیرید: 09123784275

تخت بیمارستانی ساده

تخت بیمارستانی ساده یکی دیگر از انواع پر فروش این محصول است که طراحی آن به این شکل است که با کمک یک اهرم می توان سر و پایه تخت و ارتفاع آن را تنظیم کرد. اگر به دنبال خرید یک تخت ساده با هزینه مناسب تر و اقتصادی تر هستید و بیمار شما به جابجایی زیاد احتیاجی ندارد می توانید از مدل ساده محصول استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اهرم دستی این تخت در قسمت پایین قرار دارد و فرد بیمار برای جابجایی تخت و تنظیم آن نیازمند شخص دیگر می‌باشد. پس حتما به این نکته در هنگام خرید توجه داشته باشید.

تخت پوست و زیبایی

همانگونه که از نام این تخت ها پیداست، مهمترین استفاده ی این نوع تخت در سالن های زیبایی و یا در مطب های متخصصین پوست و زیبایی استفاده می شود. تخت بیمارستانی مخصوص پوست و زیبایی با موتور هایی که درون آن ها به کار رفته است، قادر هستند که بیمار را در حالت های مختلف به منظور راحتی هم بیمار و هم پزشک قرار دهد و باعث سریعتر شدن عمل و افزایش تمرکز پزشک شوند.

تخت زیبایی تخت بیمارستانی زیبایی
تخت بیمارستانی ماساژ

تخت ماساژ

در دنیای استرس زای امروز و پر از اتفاقات متفاوت یکی از بهترین راه های رسیدن به آرامش فکری و جسمی ماساژ استاندارد می باشد. ماساژ استاندارد به ماساژی گفته می شود که هم ماساژور و هم تجهیزات ماساژ استاندارد و مناسب باشند. پس انتخاب تخت ماساژ اهمیت بالایی دارد، چون بیمار نیاز به راحتی و آرامش دارد پس باید فشار از بدن او برداشته شود و احساس خوب را در شخص پدیدار کند. این نوع از انواع تخت بیمارستانی از نوع جنس و قابل حمل بودن یا نبودن دسته بندی می شوند.

تخت بستری

این محصول دارای دسته بندی مکانیکی، نیمه الکتریکی و فول الکتریکی می باشند. تخت های بستری مکانیکی دارای میل لنگ هستند که چرخش آن باعث بالا امدن سطح سر و پای بیمار می شوند. تخت های بستری نیمه الکتریکی تنظیم ارتفاع تخت به صورت دستی ولی تنظیم سر و پای بیمار و تخت به صورت الکتریکی انجام می شود.

تخت های بستری تمام الکتریکی (فول الکتریکی) در این نوع تخت ها ارتفاع و سطح پا و سر تخت به صورت اتوماتیک انجام می گیرد. تخت بستری بیمار از مهمترین تخت های بیمارستانی است. برای این مدل تخت حتما به این نکته توجه داشته باشید که آنها معمولا در انواع تک شکن، دو شکن و سه شکن تولید می شوند.

تخت بیمارستانی بستری
تخت بیمارستانی ریکاوری

تخت ریکاوری (برانکارد)

این نوع تخت جز پر استفاده ترین ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند. زیرا برای جا به جایی بیماران در بخش های مختلف بیمارستان ها استفاده می شوند. تخت‌های ریکاوری یا برانکارد کاربرد های درگیری مثل ریکاوری بیمار بعد از جراحی و بلافاصله خارج شدن بیمار از اتاق عمل دارند. این نوع تخت ها صرفا برای جا به جایی بیماران مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده ی طولانی مدت در بخش های دیگر بیمارستان ها توصیه نمی شود.

تخت ژنیکولوژی

تخت های ژنیکولوژی در مطب های پزشک زنان و مامایی استفاده می شوند و کاربرد آن ها برای معاینات پزشکی و مراقبت های بعد از زایمان است. تخت های ژنیکولوژی یکی نوع تخت بیمارستانی است که در دو مدل برقی و دستی عرضه می شوند و طراحی آن ها طوری است که انجام معاینات هم برای پزشک و هم برای بیمار راحتر و سریعتر پیش می رود.  توجه داشته باشید که ابعاد تخت بیمارستان در مدل های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند.

تخت بیمارستانی ژنیکولوژی
تخت بیمارستانی همراه بیمار

تخت همراه بیمار

آسایش و راحتی همانگونه که برای بیمار بسیار مهم است برای همراه او نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت است. ویژگی مناسب این محصول این است که هم می توانند به صورت صندلی و هم به صورت تخت نرم و راحت در بیایند که خستگی طول روز همراه بیمار را از تنش در بیاورد. قیمت تخت همراه بیمار با توجه به مزیت های فوق العاده ای که برای بیماران به وجود می آورد بسیار مناسب می باشد.

صندلی خون گیری

تشخیص مناسب می تواند روند بهبودی بیمار را تسهیل کند. که مهمترین راه تشخیص بیماری ها ازمایش خون می باشد تا اختلالات هورمونی و دیگر موارد بدن شناسایی و اندازه گیری شوند. پس انتخاب صندلی خون گیری مناسب و راحت بسیار مهم است تا از بروز خطاها جلوگیری شود.این صندلی در زاویه های بسیاری قابل تنظیم هستند تا بیمار را در بهترین وضعیت ممکن و راحترین حال قرار دهند.صندلی های خونگیری دارای انواع مختلف و ویژگی های متعددی هستند.

تخت زیبایی تخت بیمارستانی خون گیری
تخت بیمارستانی معاینه

تخت معاینه

آخرین و مهمترین تخت بیمارستانی که در این مقاله برسی می کنیم تخت معاینه می باشد. برای هر مراجعه کننده ای که به مراکز درمانی مراجعه می کند، مهم است که تختی که او را پزشک روی آن معاینه می کند راحت و تمیز باشد پس یکی از مهم ترین انتخاب هر مرکز درمانی انتخاب مناسب تخت معاینه است که دارای مولفه های بسیار زیاد و استاندارد های بلند بالایی است که در این مقاله نمی شود همه را یک جا توضیح داد.

✅ جهت استعلام قیمت تخت بیمارستانی: 09123784275

قیمت تخت بیمارستانی

قیمت تخت بیمارستانی با بهترین کیفیت به علت حذف واسطه از کم‌ترین میزان در فروشگاه خاکباز صدرا برخوردار است. این محصول در فروشگاه ما هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است .قبل از نهایی کردن خرید خود حتما با شماره هایی که در انتهای صفحه آمده است تماس حاصل فرمایید تا بهترین محصول را انتخاب کنید. 

قیمت این تخت ها در طول سال دارای تورم بوده و هیچگاه قیمت ثابتی ندارد.

برای دریافت قیمت انواع تخت و مدل های برقی و اتوماتیک آن میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و بهترین قیمت روز را دریافت کنید. به دلیل اینکه شما محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری میکنید این ضمانت را به شما میدهیم که قیمت این محصول در فروشگاه خاکباز صدرا پایین ترین قیمت در بازار باشد.

✅ جهت استعلام قیمت تخت بیمارستانی: 09123784275

تاریخچه تولید تخت بیمارستانی

بهتر است برای آگاهی بیشتر کمی از تاریخچه تولید این محصول پر طرفدار نیز اطلاع داشته باشید.  اولین تولیدات این تخت ها در زمان قرون وسطی در کشور بریتانیا شکل گرفت. طراحی آن به این صورت بود که از دو میله آهنی که طول یکسانی نیز داشت تشکیل می شود و در بخش داخلی تخت نیز توسط یک نوعی از پارچه که ضخیم نیز بود پوشانده می شد. معمولا در تولید آنها از میل لنگ مکانیکی استفاده می شد تا بتوانند ارتفاع آن را تنظیم نمایند. 

سپس در سال 1909 تخت بیمارستانی شکن دار در لندن تولید شد. طراحی آن به این صورت بود که از سه بخش متحرک تشکیل می شد و بیماران می توانستند به راحتی به حالت نشسته تغیر حالت دهند که ویژگی بسیار مهمی در آن زمان محسوب می شد. در سال های بعد نیز تولیدات این تخت به صورت دکمه ای صورت گرفت و کم کم با پیشرفت تکنولوژی تبدیل به تخت هایی شد که امروزه ما از آنها استفاده می کنیم.

 تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک جزئی از تخت های 4 شکن بوده و از مهترین ویژگی های آن میتوان به امکان تغییر شیب متناسب با حالت بیمار اشاره کرد.

این تخت ها در انواع و مدل های متفاوت تولید می شود. بنابراین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات هر یک و استعلام قیمت روز آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.